Brancheudstilling 2020

Danmarks største fagmesse for idræts-, kultur og fritidssektoren

Nye rammer i 2020 gør, at vi slår dørene op til vores største messe nogensinde
Tirsdag den 12. maj 2019 kl. 9.30-15.30 – Vingsted Hotel & Konferencecenter

 

Brancheudstillingen Idræt, Kultur og Fritid 2020 vil have deltagelse af personer med beslutnings- og indkøbsansvar i kulturforvaltninger, tekniske forvaltninger, idrætshaller, idrætsanlæg, private virksomheder m.fl. Alle er de til stede for at knytte kontakter og få et overblik over branchens nyeste ideer og produkter.

Udstillingen består af flere end 100 virksomheder og repræsenterer alt inden for wellness, svømmehaller, tørhaller, skøjtehaller, sanitet, rengøring, udendørs pleje, sportsartikler, campingpladser, legepladser, køkkenudstyr, sund fast food, dekorationer, pension, a-kasse, uddannelser med mere.

Brancheudstillingen 2020

 

HOVEDAUKTION

Igen i  2020 afslutter vi brancheudstillingen med den store hoved auktion, hvor gæster på messen kan gøre et godt køb. Det betyder, at I som udstiller igen får en fantastiks mulighed for at skabe ekstra interesse for jeres produkter og lave lave gode handler.

Sørg for, at jeres produkter er attraktive!

Spillereglerne vil være de samme som i 2018 – så I ikke kan sige nej til at deltage.

Hovedauktionen afholder vi på scenen fra kl. 15.30.

 

  • Pris pr. auktion er KUN 500,- kroner og det er IKKE en tastefejl! Det betyder at det er alt I kan sætte på auktion, det behøver ikke kun være de dyreste produkter.
  • Vi annoncerer produkterne på forhånd og deler ligeledes materiale ud på selve
  • messedagen. Dette er med i de 500,- kroner pr. auktion.
  • HI tager ikke noget salær.
  • Professionel auktionarius.
  • Man må gerne oplyse en mindstepris på sit produkt, denne bliver ikke offentlig, men kan kun ses af auktionarius. Bliver mp ikke er opnået er varen ikke er solgt, og det oplyses af auktionarius.

For yderligere informationer og tilmelding, kontakt Anita Rasmussen, på telefon 5117 1424 eller på mail ar@mediapunktet.dk.

 

 

Sponsorer på brancheudstillingen 2019

PFA –  er et pensionsselskab, men vi er meget mere end det. Udover pension og forsikring tilbyder vi i dag også opsparing for privatkunder og en række løsninger inden for blandt andet sundhed og boliger. Vi er ejet af vores kunder, og vi blev stiftet i 1917 for at sikre danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Det er derfor en del af vores DNA at bidrage til en positiv samfundsudvikling. I dag har vi mere end 1,3 millioner kunder, og vi arbejder hårdt hver eneste dag for at leve op til vores kundeløfte

 

TRESS AS er en fremtidsorienteret virksomhed med mange års erfaring som udstyrsleverandør af idrætsudstyr, genoptræningsudstyr, fitness, mål og net, motorik- og balance aktiviteter, til bl.a. kommuner, skoler, idrætsanlæg, børneinstitutioner, haller og foreninger. Høj kvalitet i både produkt og service er hos os en selvfølge.

 

Tryg tilbyder fordelagtige forsikringer til idrætshaller og selvejende instituitioner tilknyttet HI. Hos Tryg Erhverv kan vi hjælpe med en komplet og korrekt forsikring til jeres idrætshal eller Kulturinstitution. Eksempelvis kan I have behov for følgende forsikringer:

Ansvarsforsikring                                                          Løsøreforsikring

Bygningsforsikring                                                        Netbankforsikring

Tryg Privat – som medlem af HI har du mulighed for at opnå store rabatter på udvalgte forsikringer hos Tryg. for medlemmer af HI tilbyder Tryg yderligere 20% rabat på bl.a. husforiskring, bilforsikring, familieforsikring og ulykkesforsikring. læs mere om privat forsikringer og Tryg Plus kundefordele. Kontakt Tryg Erhverv og opnå yderligere 20% rabat.

Compass Fairs er total leverandør af messetekniske løsninger til hele den skandinaviske eventbranche.

Vi levere alt fra messevægge, strøm og lyssætning, tæpper, til inventar til den enkelte udstiller.

Derudover er vi ofte den fortrukne totalleverandør til de største messearrangementer i Skandinavien, hvor vi indgår som teknisk arrangør og deltager i planlægningen og gennemførsel fra start til slut.

Vores web baseret bestillingssystem, gør det let at være udstiller på en messe når Compass Fairs håndtere de tekniske løsninger.

Vi har 20 års erfaring og med næsten 75 ansatte der bemander vores kontorer og lagere i Norge, Sverige og Danmark – sikre dig som kunde topkvalitet og hurtig levering.

 

Se mere på www.compassfairs.dk