Ledige stillinger

HIs medlemmer er ledere af Danmarks idræts-, kultur- og fritidsanlæg. Vi har derfor en stor berøringsflade indenfor netop dette område. Ved at annoncere på denne hjemmeside er sandsynligheden for at få den rigtige leder til lige netop jeres idrætsanlæg stor.

Prisen for at få lagt annonce ud på hjemmesiden er kr. 1.500,00.

Ledige stillinger p.t.

Kolding Kommune – Fritid og Idræt

Konsulent til arbejdet med fremtidens idrætsfaciliteter – genopslag

Brænder du for at skabe rammer, der bringer mennesker sammen? Har du erfaring med drift af idrætsfaciliteter, og vil du være en aktiv medspiller i at udvikle fremtidens idrætsanlæg og skabe de bedste rammer for bevægelse, fællesskab og fritidsliv i Kolding Kommune? Så er det måske dig, vi søger!

I Kolding Kommune har vi et stærkt fokus på at understøtte foreninger og frivillige og invitere endnu flere borgere ind i fællesskaber, bevægelse og folkeoplysning. Vi udvikler ikke kun fysiske rammer, vi skaber miljøer, der giver mening for dem, der bruger dem, med udgangspunkt i deres behov og ønsker.

Som vores nye konsulent bliver du en vigtig brik i det arbejde. Du bliver primus motor i at drive udvikling og optimering af vores idrætsfaciliteter og får også opgaver med at koordinere events, der samler og engagerer mennesker.

Dine primære opgaver

Som konsulent hos os skal du bidrage til at udvikle og fremtidssikre Kolding Kommunes idrætsfaciliteter. Dine opgaver består blandt andet i at:

  • Analysere kapacitet og brug – bidrage til den fysiske udviklingsplan, så vi udnytter vores kvadratmeter og skaber liv i de eksisterende faciliteter, så de bliver brugt optimalt, er til glæde for flest mulige og matcher fremtidens behov. Samt udvikle grønne og blå outdoorfaciliteter og -aktiviteter.
  • Bidrage til bæredygtige løsninger – arbejde med grøn omstilling, energioptimering og tilgængelige faciliteter for alle.
  • Koordinere samarbejder – være bindeled mellem driftspersonale, foreninger, frivillige, selvejende faciliteter og andre forvaltninger.
  • Deltage i anlægsprojekter – fra idéudvikling til gennemførelse i samarbejde med andre faggrupper, kollegaer i øvrige forvaltninger og eksterne aktører.
  • Betjene politikere og ledelse – udarbejde analyser, oplæg til politiske drøftelser mv., der skal bidrage til udvikling af fritids- og idrætsområdet.
  • Udføre administrative opgaver – understøtte administrative opgaver med eksisterende faciliteter og deres drift, samt kvalificere ansøgninger til fx Energi- og Bygningsrenoveringspuljen og udvidelsesforslag til budget.

Du får også en vigtig rolle i at koordinere planlægning og afvikling af events, der skaber synlighed og engagement om idræt og bevægelse. Dine opgaver består blandt andet i at:

  • Koordinere events med kolleger og eksterne samarbejdspartnere.
  • Være i tæt dialog med specialforbund, foreninger, frivillige, faciliteter, andre kommuner og Sport Event Denmark.
  • Understøtte sagsbehandling ift. eventpuljer.
  • Planlægge og afvikle den årlige Fritid og Idræt Award.

    Klik her for at komme direkte til stillingsopslaget